I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sätter kronan på plats

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-02-03 22:56

sätter kronan på plats

Jag går "all in" som Ken Lennard men jag är ingen bastard. Det här är fan en gudagåva ja det kan jag lova. Jag är en genialisk man som Martin Kellerman. snart är jag överst på listan som den mest hatade, manen din stil är den mest uttjatade!.

Mina rim är utav rang och min talang är in "in the sky" som Christer Fuglesang. Pang! det var ljudet av victorian så jag sätter på mig kronan.Nu känner jag att jag är på en annan nivå så grabben du kan väl bara gå!.

Grabben har du ticks?, nej sluta då bläng och kyss mina kicks!.Var det nåt du ville?, för när det kommer till rim så är jag ett snille, man kan tro att jag är en på en mille!. Du är lika långt ifrån toppen som jag är från botten!.Så du kan tatuera in mitt namn eller gråta ut i min famn!.Damerna står på led för att få sova sked, jag svär som en svuren ed!

Har du inte fått nog av mina verbala förnedring?, du frågar dig själv är det här någon mening?.Jag känner mig passionerad som en Romanista, i mig finns för alltid en gnista. Mina rim spottas så elegant jo det är sant.Lägg på ett old-school beat och det blir back in the days som Herreys!.

Jag känner mig bäst som Kanye West åtminstone sålde han ju mest!. Rimmar helt insane som om jag vore Lil Wayne. Bara leker, tänk på det när jag din brud där ligger och smeker.Så fort jag gör entre se kvinnorna le inte undra på att du e sne!.

Grabben nu är du lite efter som en osynkad orkester, det är nog dags för dig att ta semester!.Gå en rond mot mig och jag knockar dig som Tyson, mina rim är sköna som om jag hette Ison!. Känner mig lite som T-rex när jag käkar upp dig som ett kex. Mina rim går rakt in i hjärtat så folk börjar gråta, medan dina bara förblir en stor gåta!.

Det här är en freestyletext när den är som bäst för man vet inte vad som väntar härnäst.Ge mig nåra ord och det blir till magi, du kan kalla mig ett geni eller genialisk manen du e bara tragisk!.

Det här finns i mitt dna det e därför det blir så jävla bra, dom här orden e som afrodisiak för en kvinna, fuck it jag får dem att börja rinna!. Får sura blickar som om jag trampat på nåns tå kan det vara för att jag skiner som få?!. För brudar blir heta som tabasco när jag stilar som Lupe Fiasco!, hataren vill se mig blöda efter att jag passerat honom e hans ögon röda!.

Så låt mig spotta det här på en mick full kontroll som Adam Sandler i Click!. Nu är det dags för mig att stämpla ut så du kan gråta ut punkt slut.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.