I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2009-02-03 22:31

untitled

Känslan är dyster, till henne finns ingen tillit som man känner till en bror eller syster. Så många därute men så få som har hjärta därinne. Allt hon ger mig är stress för mitt sinne, frågor med uteblivna svar är vad som lämnas kvar.

I drömmen tar hon mig till en annan galax där kärleken är på max. Vet inte vad som sker i mitt hjärta men när jag är med henne försvinner alla smärta, men aldrig fullt ut för bilderna av henne suddas aldrig ut.

En bitterljuv känsla som tar över när drömmen tagit slut.Du ser mig inte lika ofta på utestället blir så äcklad så jag stannar hemma istället.Vill dra iväg och se en annan värld än den vi lever i,från dystopi till utopi.

Hon ger mig en känsla jag aldrig kännt, känner mig helt ambivalent. Pallar inte gå runt och va less, vill inte längre somna till Heartless.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.