Qruu - 58/100 Fan, jag tänker på våra gemensamma minnen... Och nu sitter du ensam där inneJag vill åka tillbaks i tidenFör att ta ifrån dig den där fucking knivenVarför? Var du påverkad av knarket?Skitsamma... nu faller tårarna till markenDu har fått ett liv, vad fan gör du med detTacka fan att han du snittade överlevdeKan inte förstå det du gjorde den kvällen...Just när jag vågade tro på nåt bättreVad ska jag säga... fan vad jag skämsMen visst, vad som än händer är jag alltid din vänNågon rad till din cell för att skänka kraftTill dig och din stressade änglavaktSe till att hålla ut tills du kommer utÄven om inget längre kan bli gott till slut...Du lever så dumt, men ge inte upp nuSe till att du inte går ner dig för Guds skullÖverlever för Guds skullHur kan kärleken växa,Och hur jävla svårt skall det vara att lära sig läxan?Inte första gången du är där du ärHoppeligen den sista, annars spiken i kistan...Fan igen. Vi tänker på dig, bryr oss om digGör dikter, sånger, så du ska fly från ångestHar alltid backat dig, känner mig svikenMen vet att du lider, ensam i livetSkall besöka dig, fast varje knivhugg i bröstet där.... nu också är en isklump i bröstet här.Fan... en skrikande isbildningMen en dag skall du komma utOch vi skall fira din frigivning.