John Blond - Sömnlös-på-söder-morgon-session
Shit man, inte sovit ett skit och klocken e kvart över 6 / pallar man rappa en text o skrika så grannarna väcks? Bäst o hålla de låg nivå som stumma dvärgar / Möt mig på mototvägen o de blir din ruttna bil dem bärgar När min platta e klar e de totalt slut-tjafsat / ja rappar bra o ser till att du som hatar blir utkastad Lek inte me elden pojke, du kanske bränner dig / O sluta låtsas o gissa saker som om du känner mig did i offend you gay? oops my mistake / i spit fire on mixtapes and dont give a flying fuck what the bitch say you dont wanna battle son, fuck you! you`re out of luck dude / i know this much is true; my rap is so sick it causes people to say: ATCHO!
i could keep going for hours / as you geeks taking showers and buying your invisible girlfriends sweets and flowers who can step up to this level?! / i`m a rebel who spit more heat then a rapping devil I stay fresh while you bastards showing off with gayness / you pray to be blessed but john blond is the only one shining like a bracelet..
OJ OJ OJ OJ OJ! tack för mig.. Gomoorrrron whoa ;)
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
|