Liten - Vägen är lång. (forts kmr)
En text jag håller på att skriva helt enkelt, ge gärna kritik ;)
Liten-Vägen är lång
REFF: nu har jag allting framför mig vägen är lång* dags att göra ett stort val ännu en gång* nu gör jag som jag vill och struntar i dom andra* vänder ryggen till och forsätter att vandra* x2
VERS 1: nu vänder jag min rygg och vandrar dit jag vill/ jag sviker ingen bästa vän jag sviker inte min familj/
jag vill bara komma bort ett tag och skriva min musik/ jag vill vara unik/ och sedan skapa mig min egen publik/
Drar huvan över mitt huvud och stänger in mig i min låtsas värld/ och jag tänker tillbaka på stunder jag haft och det skär/
att mina minnen går så mycket upp och ner/ jag fattar verkligen inte att jag kunde le/
jag har det mycket bättre nu än vad jag hade de då/ nu kan jag gå vidare leva mitt liv och glömma allt de grå/
tiden den stannar ibland och jag kommer ingen vart/ men plötsligt går det för snabbt men du vet jag springer ikapp/
Väskan är packad men jag fortsätter att tveka/ Men tiden är kommen med det är nog bättre att leta/
Efter den väg som ska framhäva mitt rätta jag/ som sagt är det dags att ta mina nästa tag/
Reff: nu har jag allting framför mig vägen är lång* dags att göra ett stort val ännu en gång* nu gör jag som jag vill och struntar i dom andra* vänder ryggen till och forsätter att vandra* x2
VERS 2:...... in progress
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|