Joto & DinLyricist - Nattsession
Joto;
Hejsan! Jag är ett tv-spelsfreak, som spelar mitt Wii medans alla leker bredvid :'( Jag är gamer, är störst av alla players på whoa. (Så bäst att Coffan glider bak för jag har chaos control!) ...fast i det här spelet finns det regler och shit så låt mig nu förklara hur fan spelet går till; Man måste vara pang på allt, en machoman! (och i motsats till Stanislav; lägga rap i takt!) ...och du måste låta monstruös! Annars släpas du till DoktorDöd så du får smaka korv med bröd! Rapgud? Du kan inte ens droppa dugliga dissar! Och enda gången du är Änglalik är när du är ute och cyklar!
Din Lyricist;
mina texter gör er fängslade och jag är bättre än dig men gör som jag säger i mina texter och dom fängslar er. folk tror sig kunna bli bra det visar sig vara för svårt andra lägger tighta texter, ni hatar på sånt. men ungjävlar rap har blivit svårt du börjar med att någon beatboxar på en fritidsgård Det slutar med skrivtorka som varar livet ut Min uppmaning till alla här, sluta skriva nu! det är över nu, vad bra ni kämpade plattar till era former som om jag va karttillvärkare ger er propps men vi kunde inte va mer ironiska om ni trots allt når toppen har ni ingen makt som Victoria GID DEM ARB RÄ TEGEI ATKAF ESNI, LEVÄJPPA och fattar du inte läs raden innan baklänges
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
|