Ikviz - Du fick som du ville Ny å färsk text från ett freebeat här på Whoa,Kände bara för att skriva av mej lite, så den här texten är inte direkt Fin slipad,Bara lite snabbt skriven, Typ 5;e texten jag har skrivitREF:Du var mitt allt, men du lämnade mej!Så allt ja säger; Ja bryr mej inte om dej!Du var mitt allt, Men du fick en annan kille!Allt blev knas, hoppas du fick som du ville!Vers IKlockan är 2 på natten och jag börjar med textenTänker bara frammåt, för du å ja va länge senInget ja tänker på, men såklart de sårar enOch inne i mej ägde du hjärtat och själenKände mej stark som en krigare med svärdenMen när du lämna mej var jag ensam på världenDet var så det kändes, men vännerna hjälpteKänner mej starkare än krigaren, exakt som en hjälteDu valde den andra, och mitt hjärta sänkteMen det va ditt val, och jag bryr mej inte längreVi hade nått speciellt men du bara försvanNu kollar du på mej som vi aldrig kände varannPå killen du valde ville ja slå ut en tandMen ni kände varann åå du älskade hanSå ja spännde min hand å slutade låssasBestämmde mej för att aldrig mer krossas!REF; 2xVers IIMitt hjärta blev förstört, men ja fortsatte endåSatt hemma åå tänkte, och försökte förståMen ja såg att du va lycklig så ja lät dej gåFörsvinna från mina tankar, (men) ja hatade de såAtt släppa dej, och min kärlek va svårtFattade inte att de skulle va så jävla hårtMen jag släppte allt, och jag släppte dejÅå tänkte "aldrig mer ska ja bli sårade av en tjej"Fast ja vet att de e fel, de kommer hända merKanske inte med dej, men de e nått ja ser (för)Varje gång du ska gå nånstans åå ja sitter därVänder du dej om, och går nån annan vägDu sa du va kär, men vafan ska ja troSkämms du eller vad, efter de du har gjortDu ville vi skulle vara vänner så välMen att ja hatar dej, (ja) de skötte du själv!REF; 2x