Legijon - Du och jag jag minns ännu i dag förra sommarennär du och jag skickade hotbrev till eminemvi skrämde honom det är därför han har livvaktersom är rädda att vi ska skicka ut våra atackerjag minns hur vi spelade basket med din pappas skalleoch hur vi brände din systers favorit nallekommer du ihåg när vi dödade din grannes hundnär du slängde honom från fritt fall på grönalundde härliga tiderna är borta för alltidjag saknar dig önskar att du satt breviddu var min enda vän och ingen kan ta din platsinte ens din bror som dränker folk i sin satsrefr.de va tider, när vi skratta åt folk som avledde va tider, när vi deras skalle vred och de va tider, när vi använde lik som vedsaknar dig kom tillbaaaaaakaja inget är detsamma utan ditt skrattkommer ihåg när du tortera folk glattdu tvinga dem att dricka en liter bensinsen tände du på med ett elakt flindina sista ord var vi ses på den andra sidansedan presa du in en kniv i midjandu ville känna hur det kändes att sin kropp förstörasom du och jag tvingat många andra att görarefr.de va tider, när vi skratta åt folk som avledde va tider, när vi deras skalle vred och de va tider, när vi använde lik som vedsaknar dig kom tillbaaaaaaka
jag minns hur vi spelade basket med din pappas skalle
jag minns hur vi spelade basket med din pappas skalleoch hur vi brände din systers favorit nalle