Nybbe & Hanut - Dagens skörd är whoas bröd Nybbe:Kalla mig herrn i huset, jag tänder ljusetför att få synpunkter när jag skriver,och det blir bortåt en 50 tusen!Om du på något sätt påstår att du hatar ossblir din död lika trist och långsam som ett vasalopp...Fastbunden på en raket,för att sedan bli uppskjuten som SJ:s avgångstidervips så är det bara jag och Hanut kvar i striden!Du är idiotförklarad, och eftersom dina skulder är obetaldafår DU ta första tuggan av din flickväns moderkakaJag sitter med en skvallerblaska och en vattenflaskamedans du sitter med fattiglappar och läser Kalle Ankamed minst lika mycket talfel som Eilert PilarmFörstår man att hela din bekantskapskrets är efterblivnaHanut:Om feghet är att sparka på nån som redan liggerborde du vara övermodig som försöker resa dig efter nederlagetdu sa de var rykten, men du blev ju verkligen nerslagen!så varför inte ta tag i livet då och försök sudda det vi skriveroch jag gör det ännu mera invecklat.. Försök du sudda medans vi skrikerdet kommer bli komplicerat när vi skriver det kursiverattänker skriva de så slarvigt att du slutligen kommer få spaderoch det kommer krävas en hel armé för att bryta igenom mina raderGör om, gör rätt annars kommer ingen utav er infinnas i våran eftertextdu är efterklok alltså inte smart alls.. lika pantad som en flaskhalsJag sprider mina bokstäver så mycket bättre än alfabetetaldrig göra något bokstavligen utan bara helt medvetetjag och Nybbe ger fan i innebörden för vi kokar övermåttet är rågat, det rinner över.. så vi brände skörden