äcklig, ful, elak och en massa bullshit
när jag blev döpt försökte prästen dränka mig..
(Liten och ful, rizzla)
för redan som liten var jag otroligt ful om jag hälsa vissla alla på en trubadur började frälsa rizzla, den slockna ej i skur jag var tjock, hata pop, kort och ful man, det var inte kul, men det var rizzlats tur som sagt, hängde det med genom eld och vatten började för fasen röka med svarta katten dagen kom då jag blev elak, inge mer kela...
(allmänt äcklig och rizzla)
min mor övade på min kaktus för att vänja sig på tanken.. av att ens ge mig pussa mig, ey det är en killgrej, men mina händer definieras i.. leverpastej, har ett uppochnervänt perspektiv står på händer om du ska måla mig i profil och om du vill bli min tjej.... är att bli sneknullad något du ska tåla skjutsa mig och vad du kör är en sopbil jag tror att rizzlat gjort mig senil jag är en träskalle, riktigt sjukt dum enda orsaken till termiterna är i min mun rizzlat fixat minnet på cirka 1 sekund
(elak, äcklig och bullshitting)
för mig blir det ingen klapp, förutom de jag tatt'
mitt hjärta extiserar i viss grad, klappar lika glatt och innehåller lika mycket välbehag som nutida Eskobar jag kan liknas vid en graciös bärfis eller en flygrädd fiskmås, notis, tänder på pisk? bär mig, för jag fiser i kilos, man hamnar i hypnos USAs fetthalt ligger i mitt DNA - att vara äcklig och ful klär mig otroligt bra har nyss gjort en text utan att säga ett piss ja, man får väl hoppas på en mic via triss =)
bara en skittext.. ganska ny så ge mig lite kritik =) meningen att det bara ska var bullshit, inget seriöst eller sammanhängande
hold your hands in the ayer!
|