young gun
folket i världen dödar, mördar dom skördar och deras medmänniskors blod bara flödar tar oskyldiga liv i raska kliv, några gör det som ett jävla tidsfördriv inte undra på att det blir krig, dom följer bara en stig, en fet jävla intrig, när jag tänker på det där, får jag besvär hela värden är på väg att falla isär, vilken jävla misär blir så förbannad över det här, jag svär jag står inte och faller med jorden, det är dom sanna orden, för slutar inte morden så är det slut på denna jord, sanna mina ord dags att samla lite mod
refr tror det är dags att tänka till vad ni egentligen vill, ni sitter helt jävla still, med era höga löner så dör gatornas söner
ledarna i världen, tror att allt blir bra bara man för skjuta lite, funkar inte så försök förstå, att alltid kriga kommer inte att gå det kommer inte funka vi går under det är sådana stunder, ingen vill minnas än hellre finnas folket fylls med hat på grund av bombattentat lik serveras på fat, läggs upp på lastbilsflak för vissa är detta vardagsprat medans politker snackar om manshat händer det något så är det inget snack dom går direkt till attack, civila skräms av granater och beväpnade soldater det här är deras vardag, utan lag, den starke attackerar nån som är svag, dom står enad mot en hel bataljon trampar på en mina med skon, politker kallar dom slon
mina tankar blir till bläck när jag skriver min lyrik
|