Nick the Dick - Skriver av mig
Tjue, bara kände att droppa några rader till nåt beat, kom gärna med kritik osv, peace ^^
Jag inkuluderar det som passerat jag har linjerat mitt liv i en kronisk följd // Det som minimerats till minimum alcatrazerats som en linjär och töjd, och inte mindre försorsonad och döljd plats // Den frihet jag för länge sedan förtappade har försonats och åter igen förlorats med allt // Till vad? ett fänglsande familjevänjigt fängelsehem, // jag vill tillbaks till längtan att längta tillbaka till länge sen // och vänta förgäves förjävligt som en ädelskit // och eldas upp i skärselden ädelt i världens kära fördömda världsbild // Pusselbitar öppnar det öppna vita // och välkommnar mig till ett opium som sjunger till mig som en visa // Det dunkla det dunkar mig och tar hit allt // Allt som var, allt som jag någonsin förgäves har hållt kärt & förvisat // Det är lugnt, jag är ung, men för dum för att tungt bära ansvar // Men det skiter jag i, jag är dum, så dum att jag för fullt bara antar // Jag antar, att bara allt var, // En lek ett spel en verklighet som jag glömt, som förföljt mig men som inte längre finns kvar // Poetiskt lägger jag fram schackbrädet som det blev sist, // Jag spelade om min sista runda, skrev en misslyckad brevdiss och sa shit, // Att låta missar missa är lika dumt som att blanda el med piss // Men jag låter dissar swischa förbi som vår riksdag, när dom tar det som är mitt // Att röka glöd på spliffar går visst, bara man går utanför lagens långa arm och gör sitt // Så jag sitter och trippar på rökmoln i en röd hiss // Färgat från blodet i mina tårar // Jag har märkt att jag har förlorat allt i tron att jag våra kopplade band ska förmå allt //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|