Sellish - Samma dag, annat namn Alla dagar är lika, ofc att man tröttnar på skiten/Man vill ju göra nåt roligt men så kommer pliten/Jag kan förklara mina dar utan till o hur lika dom e/Jag vaknar o bråkar sen går till skolan o bråkar med fler/Man tröttnar på allt och hoppas på att nåt nytt ska hända/Undrar vad som skulle hända om jag nu skulle återvända/Jag började äntligen ändra mina helger men nu är dem detsamma/varje fredag åker jag till kaos men på söndag tillbaks till mamma/Skolan är detsamma, jag tar bara emot massa tråkigt lärar skäll/Jag har ångest för min sista chans är att jag blir mer kriminel/Och så skriver jag feta låtar och försöker hålla mig orginel/Jag läggar ut mina låtar och slår högt med massa decibel/När jag flytta gick jag igenom en tragisk förändring/Jag vill bara som en pantburk, att gå igenom en återanvänding/Kanske bara födas på nytt som en liten troll slända/Och bara få nytt liv hela tiden vad fan kan hända/Jag är alldrig rädd för att missa en dag för samma kommer om några timmar/Men när jag kommer hem kan jag skriva om nåt nytt och bara sätta sig o rimma/
Jag är alldrig rädd för att missa en dag för samma kommer om några timmar/