Mathilda - Hemlig Kärlek
Är rätt kass på texter för tillfället. Skrev mkt bra innan, men har inte skrivit på länge! Men säg vad ni tycker iaf ;D
Vers1;
mina tårar faller ner, jag har känt såhär för länge nu// har vatt hemligt kär i dig, sen hösten tvåtusensju// kände knappt dig, men det va något med dig som va speciellt// jag vet inte vad, för jag hann aldrig lära känna dig// du gör mig glad, du lyser upp mer än solens alla strålar// jag har aldrig sagt till dig att jag tycker om dig, har aldrig vågat// för jag är nog rädd för kärleken, är nog rädd för att bli sårad// har inte träffat dig sen i Juni, och ibland får det mig till tårar// för solen står inte lika högt när jag inte kan se dig lika ofta// vill ju vara där du är, för du vet inte hur mycket jag skulle offra// för att få vara i din famn och få känna din kropp emot min// vill vakna och somna med dig, skulle vilja vara din// idag kom tankarna på dig tillbaks, blev tårögd och försökte minnas// jag insåg att mitt hjärta slog för dig, att mina känslor inte stillnat// jag visste innan att du såg folk för det dom var, och inget annat// ångrar nu att jag inte berättat för dig, men jag vågade inte chansa// för jag var rädd att bli dissad och förlora all kontakt// men jag undrar, om du hade vetat, vad hade du gjort och sagt//
reff;
solen stiger upp över ingenting// minns dig, och jag önskar du va min// en önska om en saga med lyckligt slut// tänker på dig, varje dag och varje minut// vill att du kommer hit och gör mig glad// för du är ngt speciellt, vill ta reda på vad//
Vers2;
du fick aldrig veta vad jag tyckte om dig egentligen// för vi kände aldrig varandra, men vill berätta för dig// men hur skulle du reagera om jag sa vad jag kände// är rädd att göra misstag, är rädd att vi inte ens blir vänner// vi har väl snackat en del, och jag blir glad av varje ord// tycker om dig så mycket, och jag önskar du förstod// kan inte nämna ditt namn i min text, det blir nog fel då// men du finns i mina tankar, och har gjort i över ett år// undrar om du skulle förstå om jag berättat// jag undrar om det jag gör nu, är det rätta// vill ju att du ska vara min, vill att du ger mig livslust// för just nu är allting svårt, ja allting känns så tungt// men kom hit till mig sötnos, så ska jag ge dig kärlek// ska ge dig all världens kärlek, jag vet att du vill ha det// jag drömmer om dina ögon och ditt leende varja natt// drömmer om din kropp, din personlighet och ditt skratt// jag undrar om det någonsin kommer vara du och jag, vi två// tycker om dig så mycket, jag hoppas du förstår//
reff;
solen stiger upp över ingenting// minns dig, och jag önskar du va min// en önska om en saga med lyckligt slut// tänker på dig, varje dag och varje minut// vill att du kommer hit och gör mig glad// för du är ngt speciellt, vill ta reda på vad//
yeah mothafuckas, l"ill Matthwi$h nummer ett..... ;)
|