Sellish - Jag är problemtomten
Shoo det här är en låt som jag skrev när jag hade ångest
Den är inte så jätte bra skrev på 5-10 minuter så :S -.-
Jag är ingen bra människa bara skapar fler problem/ Jag kommer bara ge dig ångest och fucka ditt system/ I början kanske du inte märker nåt att jag är en problem givare/ Det är inget jag vill men tillslut så måste blir jag negativare/ Tro mig detta är inget jag vill därför blev jag en låt skrivare/ Men om du hamnar i ayna problem så lita på mig jag är ingen angivare/ Alla mina problem och mina synder smittar er och bara bli effektivare/ Jag försöker och hoppas men kommer alldrig bli nån bra bidrags givare/ Om du är skyldig mig skulder så blir jag aggresivare/ För jag blir fet lack jag är fan ingen pengargivare/ Håll dig undan från mig jag är bara en problems tomte kommer alldrig bli finare/ Då snackar jag om mina intressen som att kaosa och råna inte om jag blir attraktivare/ Fan vad jag hatar mig själv att jag blev en jävla fucking problemgivare/ Men dem som har känt mig hela mitt liv har jag lämnat kan inget i mitt liv bli positivare/ Alla problem jag ger blir bara större och svårare och mycket mycket jävla exlusivare/ Så om du vill umgås med nån tänk inte på problemtomten umgås med nån som är finare/
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|