Värsta mannen - yeaman
värsta killen! ingen bättre har du sett (va?!) om du visar pillen blir det slag med min käpp (aj) ey g! langa weedet, vi har inga seeds i det (yeeeaa) men du, vi skulle väl robba han, spanske Juan? (haha!) toppa med killers, men se upp, pungen har han i byxan ey yo, weedet det luktar grönt, blejza är så så skönt (blittzz...) najs att veta att på andra sidan är det inte lika grönt (vart?!) haha, vi baxar i miljontals-dollar (KLING) och i svenska SEK är det biljontals stålar (BAX) ey, om du vill kaxa, kom hit för vi baxxar (ey man) mannen, jag är fattigt uppväxt från gatan därav mina guldbeslag som den svarta skatan (yeeeahh) kling klang bax! nu är det dax har fixat en fax så nu blir det utomlands bazz, yeah och jag är bäst ingen protest, om det blir något - blire inge fest (knocc out) och I kill the rest, yeaaah, du vet vad som gäller här på gatan, a komma förbi oss är som slalom för flatan!! (Punch) internationellt känd som pengamannen i en gränd click clack plaow!! gangstern, hur gillar du mig now? (Yeeaah)
det ända du representerar är ull som Represen-tanten
|