Marius - Mitt Liv whaddup skrev en massa innan..ca 48 bars tror jag.. la ner med själ, så droppa lite kärlek!jag går runt i en cirkel och tappar mitt förstånddet tär på mitt liv för ja inte fått nån chans en gånggud har ödelagt mitt liv och känslan får mig galenmin själ är som tagen överdragen helt blåslagenen mörk sky en dimma över mina beats och texterhör inga fans och jag kanske inte har några hellerjag behöver inte fans eller några lyssnaremin enda önskan är att vägen ska bli ljusaredrar upp luvan och går med känslan genom centrumhar inget hopp kvar, för min själ har blivit stumgud frågar mig om jag är redo för mitt livs äventyrjag bleknar grått i betong för livet gör mig helt yrdags att försöka förklara mitt liv blott på ett torgfast än jag ler så finner jag min sorgde är okej ni behöver inte läsa mer men till bröder som bryr sig fett med respekt till erjag speglar mina problem som sitter kvar som ärr men jag spelar min musik vartän livet nu mig bär känns som alla bara stack från stället där vi fannsoch vart vi än fanns var det precis som ingemanslandvem har sagt att det är tufft att bara må som skitmen mitt blod och liv lever i en värd som e svart o vitbetvittnar sanningen även om den sårar och svideren vilsen själ om livet fortsätter fast ja skriver det jag ser influenserar av samhället idagdet e väll bara jag som blivit för vek och svagse mig som en pajas se mig på sättet som ni villåsikter är åsikter och ens liv är ens livbörjar fastna på texten där jag knatar o slummrartar ett djupt bloss för att få svaren på allt jag undrarexistensen utav gud tror jag inte på förräns jag ser hanoch tanken av att han slappar gör mig till mer manjag tar ett stort steg ut i verkligheten med ett ben kvarpushar ut mig själv för jag vill se sol-ljuset idag ser ingen förbild men ser även inte ner på nånkanske skulle gjort om jag fick en chans nån gångjag svär jag lär mig ta ansvar för mig självja vet inte vart jag står men jag har kvar mitt hemnär änglarna gråter så är det djävulen som leroch när gud tittar ner hör han bönerna jag berförlorade en bror som sa en sak som e kvardu e född av en ängel men fortfarande djävulens barnsaker har gått snett för vi alla är olikakvittar vilken ras, fattiga eller rikavill lära mig om dagen och ta del utav de ja serett citat som jag lärt mig gud tar och gud ger tappar min fattning jag ser det som en kall vindspringer motvind och fäller tårar för min kind