Lyrik 4/50
var fan ska jag börja...? En sann och tragisk historia ifrån mitt förflutna.. Måste bara få skriva av mej...
många vet vem, men jag vill inte nämna hans namn hans liv var väll ok, tills det vändes för snabbt hans brud knulla med polaren, hur kunde en vänn va så falsk så i ljusets frånvaro satt han och tänkte på allt tårarna svepte längs kinden, medan han meckade fram sin eviga lindring bland sina hekton av hash så hans satt med sorg & lågor, han va ensam den natt som skulle klippa vingen, hans satt där själv med sitt skratt som klistarades i dunklet men röster ekade fram & hon sa att han var allt, & att hon älskade han men ingen såg något fel av henne, & hans vänner försvann och han var inte min kompis, polare eller bekant han var min vän, & vi höll ihop och hjälpte varann men jag skulle visa mej inte kunna hjälpa ett skvatt för ingen fanns till undersättning den natt jag antar att saker blev för tunga.... vi talar inte om det, men vet vad som hände med han alldes för många av oss vet att texten är sann yo bror!, du finns kvar hos oss, & varje minne är fint jag tillgängnar detta till dej bror, sennahoj vila i frid....
Sensmoralen med min vänns tragiska död är...
ta aldrig ditt liv, för ingen brud är värd det och då menar jag inte en enda jävla hora i världen...
HORJÄVEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|