Lyrik 4/50 var fan ska jag börja...?En sann och tragisk historia ifrån mitt förflutna..Måste bara få skriva av mej...många vet vem, men jag vill inte nämna hans namnhans liv var väll ok, tills det vändes för snabbthans brud knulla med polaren, hur kunde en vänn va så falskså i ljusets frånvaro satt han och tänkte på allttårarna svepte längs kinden, medan han meckade framsin eviga lindring bland sina hekton av hashså hans satt med sorg & lågor, han va ensam den nattsom skulle klippa vingen, hans satt där själv med sitt skrattsom klistarades i dunklet men röster ekade fram& hon sa att han var allt, & att hon älskade hanmen ingen såg något fel av henne, & hans vänner försvannoch han var inte min kompis, polare eller bekanthan var min vän, & vi höll ihop och hjälpte varannmen jag skulle visa mej inte kunna hjälpa ett skvattför ingen fanns till undersättning den nattjag antar att saker blev för tunga....vi talar inte om det, men vet vad som hände med hanalldes för många av oss vet att texten är sannyo bror!, du finns kvar hos oss, & varje minne är fintjag tillgängnar detta till dej bror, sennahoj vila i frid....Sensmoralen med min vänns tragiska död är...ta aldrig ditt liv, för ingen brud är värd detoch då menar jag inte en enda jävla hora i världen...HORJÄVEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om du ska skriva 50 texter, och om någon ska palla läsa så får du fanimej höja kvalitén på innehållet också! För 45 texter till av denna standard låter inte särskilt intressant.. Hehe!