Ch1ll - Att kasta pil med hjärtat som måltavla..
vill viska i ditt öra att allt kommer bli bra tillslut att ditt leende gör Mona Lisa avundsjuk att varje gång jag försöker skriva något vackert ser jag ditt ansikte framför mig i tanken.. .. men likförbannat har stunden passerat likförbannat tog den med sig lusten att leva, för allt förutom du är målat i gråskala.. jag måste sluta kasta pil med hjärtat som måltavla har drömt om dig flera nätter i rad därför är natten för mig det bästa av dan.. så låt mig beskriva hur morgonen känns jag vaknar, men sluter ögonlocken bestämt och min högsta önskan är att somna igen.. du är värd så mycket mer än mina känslor som tar ton via hjärtat ner i pennan och formar ord men dessa texter är viktiga för mig som person för att dämpa förtvivlan och alla ångestrop... jag hatar mig själv, förlåt för att jag älskar dig... ____________________________________________ brukar inte skriva blödigt osv vanligtvis, men all "fakta" i texten är sann och jag var helt enkelt tvungen att få av mig skiten nånstans. älska eller hata.
Tyckte den var fett bra skön inlevelse många citatvärda rader
.. men likförbannat har stunden passerat likförbannat tog den med sig lusten att leva, Skönaste barsen i den här texten. I övrig var den på VG nivå men du har skrivit bättre
Evangeliet
Det är såhär man vill kunna skriva. ch1ll text helt enkelt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
feta nice, fortsätt så!;]
du vet vem jag är
Du är ju sjuk. Nej, det är för bra. Sluta. Blir ju helt förförd. Seriöst, det där är vackert. Sjukt bra.
fint, det är allt jag behöver säga... fint
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Haha, Jeppe satte fingret på't!
Nämen seriöst så tycker jag det var skitbra!
Jag tog ut de rader jag tyckte var helt jävla löjligt sjukt bra;
vill viska i ditt öra att allt kommer bli bra tillslut att ditt leende gör Mona Lisa avundsjuk att varje gång jag försöker skriva något vackert ser jag ditt ansikte framför mig i tanken.. .. men likförbannat har stunden passerat likförbannat tog den med sig lusten att leva, för allt förutom du är målat i gråskala.. jag måste sluta kasta pil med hjärtat som måltavla har drömt om dig flera nätter i rad därför är natten för mig det bästa av dan.. så låt mig beskriva hur morgonen känns jag vaknar, men sluter ögonlocken bestämt och min högsta önskan är att somna igen.. Ungefär allt alltså. : )
Jag skulle också vilja ha något att skriva om! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, kärlek till kvinnor är sannerligen bögigt... F: jag lovar att du inte vill ha just detta att skriva om, det vill nog ingen.. tack för alla härliga kommentarer, den verkar vara mer uppskattad än jag trodde den skulle bli..
Nej det är faktiskt sant... Men det var mäkta bra skrivet =' (
vackert... jag tror iof att du hade kunnat göra den bättre utformad, snyggare rim osv. rimmen är kanske inte allt, men du har ju skills till att rimma snyggt, så varför inte göra det? i övrigt var den mycket fin, och jag lider med dig. kärlekskval är aldrig roligt
Jag tycker verkligen att de va skitfett! vill viska i ditt öra att allt kommer bli bra tillslut att ditt leende gör Mona Lisa avundsjuk att varje gång jag försöker skriva något vackert ser jag ditt ansikte framför mig i tanken.. - fet inledning! .. men likförbannat har stunden passerat likförbannat tog den med sig lusten att leva, - fett som fan! Bra text, avslutet är också fett! Riktigt bra skrivet helt enkelt!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
hehe bra skrivet!
Lilla fia pling plong.
Jag väljer att älska, och hoppas att jag slipper behöva skriva om samma sak.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
välskrivet och ser genomtänkt ut. men det är inte särskilt laddat om du vill ha nåt negativt.
Fy helvete vad läskigt! Jag skrev en text på mitt block i skolan som är precis som denna, inte lika bra självklart men typ samma drag! Helsjuk skit! NICE!
tack alla!easyskanking hur menar du med "laddat"? vill veta så jag kan jobba på det..
Ch1ll När ska du börja rappa då?:D Det är brist på rappare som kan skriva bra texter!
det kommer när jag känner att jag är vääldigt säker på att skriva till beat. men jag har faktiskt börjat kolla runt lite efter nån billig mick att börja försöka spela in med. kul att du gillar den :)
Låter bra! Men se till att lära dig bra innan du verkligen släpper något för annars kommer folk börja ta dig oseriöst. Du får göra en Doktor Död, Regera lyrisicmforumet för att sedan övergå till att börjar göra låtar och regera audioforumet. Grejen är att, alla kan hitta bra beats, alla kan flowa osv men det är inte många som kan skriva bra texter! Och jag anser att det är tack vare det som Tex Doktor död har kommit så långt.
slösade du nödrimså?? eller är det bara så du pratar.. undrar jag bara ..
Lilla fia pling plong.
Representanten förklara gärna vad du menar.. du är lite ledsen i ögat för min kommentar på din text? och by the way ska jag bjuda dig på glass om du hittar ett enda nödrim i min text, om det nu var det du menade :)
Jag har proppat texten förut... HAHAHAH
Lilla fia pling plong.
ja, det där förklarar ju inte direkt ditt föregående inlägg..
tänkte för högt om 50 cent ;)
Lilla fia pling plong.
"du är värd så mycket mer än mina känslor som tar ton via hjärtat ner i pennan och formar ord" yes !
påtryck av intryck, jag känner ett svagt surr i bakhuvudet, konstaterar att det kommer att försvinna med jordens undergång
Den var jättefin *spelainspelainspelain :)*
Det var väldigt bra gjort !! Mycket fint också!! Fast bästa raden måste ändå har varit;att allt kommer bli bra tillslut att ditt leende gör Mona Lisa avundsjuk
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
chill, alltså du skriver egentligen bara metaforer och känslor, men tar inte upp något exempelt, något konkret liksom. det gör att texten bara känns snygg men itne väcker några känslor.. men det är svårt att få in sånt snyggt i såna här texter.. en tanke bara
ok, då förstår jag vad du menar! tack så mkt för tips :)
okeej.. gillar inte dina andra "skryt-med-för-mkt-tyngd-på-dubbelrim"-texter, men denna gillades faktiskt här o där... "att ditt leende gör Mona Lisa avundsjuk" daamn.. de bästa i texten mayn. håller nog me easyskanking lite oxå.. peace
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
smaken är som baken, alla kan inte gilla skrytsessions.. sånt är mest kul tidsfördriv tack.
att allt kommer bli bra tillslut att ditt leende gör Mona Lisa avundsjuk djupt i de raderna, gillade som fan - lätt mina favoriter.
Själva texten var riktigt grym i överlag, inte många som kan förmedla känslor och få till schyssta rim samtidigt. :)
ni kmr bli ägda i battlen!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Jag gillar verkligen texten alltså, den är skitfin.. fast ändå..
har drömt om dig flera nätter i rad därför är natten för mig det bästa av dan.. .. du känner inte bruden? för tänkte.. om du känner henne.. och ni kanske till och med är tillsammans.. så borde ju tiden ni tillbringar tillsammans borde ju också hela veckan vara underbar? X D alltså fattar du vad jag menar.. aja nice text!
alltså jo, men jag kan inte vara tillsammans med henne hur mkt jag än hade velat.. det som är grejen med hela texten.. orkar inte gå in på närmare detaljer och sånt på en internetsida, typ.. men tack för kommentarena :)
Erkänn det är din syster!
nej det är din mamma jesper. sluta förstöra nu, hur otroligt extremt rolig du än är så är det fan andra gången i den här tråden..