Remnemusic (RMC) - lyckan växte när det blev vi
Beatet: -#1- Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet. Du är den perfekta, en äkta skönhet Du är svaret på mina frågor som jag alltid ställer mig Du är botemedlet mot mina problem som framhäver sig hoppas du fattar vad jag menar. Du får mig att bli frisk inom mig själv. även om nätterna kan bli sena men det är det värt att ligga o hålla om dig kyssa på din hals, du ryser o kollar på mig med en underbar blick som jag får rysningar av Du får mig att jämnt att känna mig så jävla glad du får mig må bra, du väcker mina känslor till liv jag är så jävla glad att du o jag blev ett vi Jag tror på våran kärlek, och tack för kärleken du ger Jag ska ge dig kärlek tillbaka, och få dig att le för du får mig att le, och jag finns för dig gumman det är dig baby jag tänker på när jag sluter ögonen o blundar -#2- Baby, jag lovade dig att jag skulle ge ett förhållande en chans Och kolla lixom redan, vi har det bra och det går som en dans Vi hjälper varandra att få styrkan tillbaka till våra kroppar och med dig så kan jag vara mig, jag behöver inte låstas att vara någon jag inte är baby, du är den sanna kärleken, jag är så jävla kär (för) När jag inte har dig här hos mig, så saknar jag dig som fan för jag vill ha dig här nu, och få hålla dig i min famn och baby tack för att du finns tack för allt du gör för mig, du gör mitt liv till en vinst och även om vi bråkar ska du veta att jag älskar dig känslorna styr mig and i feel the way i want you by my side - everyday in my life and that is becuse you make me to smile (make me to smile) please let me be with you forever (and ever) becuse you make me feel so mutch better -#3- Lovar du att älska mig, så lovar jag att stanna för va ska jag göra med mitt liv och mig själv annars? Jag vill älska dig nu och för alltid jag vill stanna hos dig nu och för all framtid jag vill kunna se på dig och ge dig mitt leende du får mig att kunna se igen, jag får tillbaka mitt seende Älskling, om jag säger att jag älskar dig, så är det mitt hjärta som talar för du ger mig vägledning i livet, du är som min radar jag följer dig och hittar min väg ut från mina problem och kan fatta mina egna beslut älskling, du ger mig styrkan att vilja kämpa vidare du får mig tänka om och ta bort allt genomlidande som jag haft i snart 7 års förjävligt tid och nu känns det skönt, en rikigt härlig tid och detta är så här jag vill att det ska vara för när jag har dig vid min sida kommer jag att klara (av mitt liv) All kritik är bra kritik!