Hamish - Vägen till Allah
Vers 1 Äpplet faller inte långt från trädet och det skulle inte ha funnits en rot utan mina fäder insåg att kroppen är en förklädnad för själen så nu försöker jag va ädel, i alla väder jag var en åskådare, medans dom kriga i världen Jag försökte resa mig upp, trots alla pilar i hälen Jag var en sömngångare som inte visste livets värde tills en dag då Gud kom och visa mig vägen satan var nära å förblinda min inre syn jag ville fly, för livet gav mig inget flyt min girighet fick mig å börja spela poker och jag hade bedövat mina sinnen med tv & droger levde som ett plagiat, men nu är jag ett orginal för jag slutade jämföra mig med andra barn det fanns en dold rad på ett oskrivet blad det stod skrivet, att jag är ett oskyldigt barn Refräng: Gick igenom helvetets eldar där hela kroppen vibrera av ångest hur mycket än jag försökte för att få en bild av sanningen så var det ändå en pusselbit som saknades Vers2 Sanningen ligger bortom mina pupiller jag springer, för det är himlen jag förnimmer med mina sinnen fick 10 tigrars styrka som fantomen när nån sa att kärleken är bortblåst bland molnen men jag var vis, och visste att livet är en pina därför är jag tacksam för den tid vi blivit givna jag såg ljuset och tog min chans för hjärnan och hjärtat var i en kemisk obalans hade vänner som hängde en krans runt min hals men när jag ville ha hjälp, fanns dom ingenstans ibland, höll jag distans till mina medbröder jag steg åt sidan medans dom lekte med döden men nu är spelet över, inga mer gifter i kroppen rentvår mig från yttre världen och siktar mot toppen och om du ligger på bottnet, o vill ha ett svar öpnna ditt hjärta och ta emot Allah Refräng: Inuti mitt skal pågick det ett inbördes krig med en demon jag blev blind och med svarta fläckar runt hjärtat drog mörkret ner mig till underjorden Vers 3 Då och då var det några få som ville mig illa men barnet inom mig hyste ingen illvilja vissa av dom blodiglarna fatta ingenting dom slogs medans jag vände andra kinden till enda pärlan på jorden, var min kära moder som gav mig varningstecken när hon grät i floder man vill köra ett ärligt spel, ändå fuskar man sen men till slut suger skulden musten ur en så jag tog bort locket från öronen och hörde ljudet en röst sa att gräva i det förflutna är förbjudet jag lever i nuet, med ett hjärta mjukt som bomull återfann jag min en gång förlorade oskuld men vi människor fortsätter å klandra varann och glömmer att historian har skrivits av samma hand jag vandrar fram, o det finns inget som jag fruktar nu för all negativitet har redan suddats ut Refräng: Åhh Gud ditt starka sken fyllde mig med inre ljus och gav mig rysningar, hårstrån på kroppen reste sig när jag hörde fågelsången i morgondimman I min spegelbild såg jag en vind som vagga ett barn som höll på att drunkna i smutsigt vatten samtidigt som hans blick lyftes mot himlen föll jag ner på knän för att pussa markenHamish - Vägen till Allah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.