If I could tell you the same story over and over again
If I could tell you the same story over and over again, I would do it, but every fairy tale has an end, I guess this was the end of you and me the end of our fairy tale..
Älskar du mig fortfarande? Finns jag i din värld, Jag önskar jag ringde så du svarade, för jag finns här, Min största önskan är att få bli hörd, men sakta krymper hoppet och de blir en liten kämparglöd, Jag vill kämpa för oss båda, två styrkor som blir ett, Jag vill inte se dig gråta, Jag vill lära känna dig igen,
Om du glömde mig skulle de bli en bättre ring runt om oss, Två krigare i mitten som bara vill åt en sak, och slåss, Krigarna vill åt varandra, kärleken är starkare än tiden, Vill inte ha någon annan, jag hör hur ditt namn viskas i vinden,
Den starkaste krigaren vann, det var du, Mitt hjärta försvann, och säg vart finns du nu,
Håll mitt hjärta och släpp de aldrig, låt de aldrig ramla i marken, Låt hjärtat leda dig igenom jordaparken, låt mig älska dig, Och förstå, jag behöver inte dig för att överleva jag behöver ........din kärlek.. Kritik?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
|