OtK-jag vill skjuta dig
hade ass tråkigt idag så jag skrev den... kommentarer tack:D
REF Jag trodde att vi var vänner men du svek mig// Du visste att jag gilla en men du brydde dig ej// Jag vill skjuta dig (boom)// Jag vill döda dig (boom)// Jag vill hata er (BOOOM)// VERS HA just nu vill jag berätta för dig att det kokar inom mig som en ångmaskin// Hur kunde du strula med den som jag gillar ditt jävla svin// En gång satt jag i rummet i lugn och ro// tänkte inte på tvivlen men helt plötsligt ringde mobilen//(riiing) SAMTALET: ja, hallo! Något viktigt? Ja jag kommer… Jag e trött på ditt skit snack, du är skiten// Kom till min gata får du smaka på asfalten// Vill inte höra mer på skit snacket från dig// Eller att du snackar om mina vänner ey// Om du snackar skit om mina vänner och mig så dansar du Dödsdansen // Så får du åka hem ambulansen//(boom) Så håll käften annars missar du chansen// REF Jag trodde att vi var vänner men du svek mig// Du visste att jag gilla en men du brydde dig ej// Jag vill skjuta dig (boom)// Jag vill döda dig (boom)// Jag vill hata er (BOOOM)// VERS Du är en sån jävla fjortis// Jag bryr mig inte om dig ett jävla piss// Du skryter om att du får dricka öl av din far// Och så har du värsta emo hår//(men hallå! är jag snygg?) Sten döda brudar e det ända du får// Och sen säger du att du e muslim// (hmm man börjar undra…wtf?) Bröst och fejs och såna grejer är det enda du ser i tjejer// Men egentligen vet du ingenting om såna grejer//(boom) Du får stå för din grejer och allt du säger och har sagt// SÅ ställ dig på knän...// (boom boom) REF Jag trodde att vi var vänner men du svek mig// Du visste att jag gilla en men du brydde dig ej// Jag vill skjuta dig (boom)// Jag vill döda dig (boom)// Jag vill hata er (BOOOM)//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|