Kärlek/sorgsen/livfull text:)
Vet inte va jag tänkte på när jag skrev denna hade inget att göra så slängde ihop en text men inget jag kommer kicka på :) Ngn annan får gärna praya texten på ett beat så kan dom länka till detta inlägget om ni har lust:D
Ge gärna kritik av texten:) Pz
Reff:
Det var en solig dag Du fårstår jag måde bra att få ha dig tbx//
Du fyller mitt hjärta du får mig att känna Du fyller mitt liv och jag får känna den känslan//
Vers: 1
Tänka tanken att jag fick dig tillbaks Mitt hjärta blev till liv och nu slår det så klart//
Hundra gånger om jag känner adrenalinet Nu förstår jag till punkt att det är du och jag för livet//
Nu är det perfekt det funka inte som förr Du stängde mitt hjärta och sen öppna du min dörr//
Jag fick den samma blicken tillbaka igen Jag hamnade i coma, jag förstod inte va som hänt//
Du tog mig tillbaka utan problem Det slog runt i mitt huve som en axolaritet//
Nationalitet va det för blick så klart Vågorna strömmade som i ett öppet hav//
Känslorna gav dom en chans till förvågan Mitt liv har vart åt helvete mitt liv har varit plågsamt//
Tänk på nåt annat än bara dig själv Din äckliga slyna, jag har glömt allt efter en kväll//
Reff:
Du fyller mitt hjärta du får mig att känna Du fyller mitt liv och jag får känna den känslan//
Vers: 2
Tänka tanken att jag fick dig tillslut Mitt hjärta blev till liv och mitt liv tog massa stryk//
Hundra gånger om jag känner känslan den pumpas Nu förstår jag till punkt, hur det känns att bli dumpad//
Mitt liv blev förändrat, mitt liv blev till nytt Mitt hjärta det stanna, mitt hjärta blev lyft//
Ta dig på top det är något jag vill göra Kan du säga att du älskar mig, det är det sista jag vill höra//
Jag vill förändra mitt liv, på massa olika sätta Hur livet kan gå under och hur jag kan ha rätt//
Förändra min respekt på alla möjliga sätt Mitt liv har vart svårt, det har inte varit lätt//
Att känna sin tryghet om sin kärlek och sinna vänner Specielt sin familj och alla dom man känner//
Lyssna på mig, låt oss alla höra Livet är inte perfekt vi lever för att dö va?//
Reff:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|