vi är rude boys ett meddelande direkt från babyloniaahelt sonika insomniajag sägerjag säger ge mig en cigg, en penna, ett papper och häpnas överdet tunga innehållet, och hur mycket själ som rör detvi är rude boys som lever destruktivt, med egen terapiskriver våra känslor när något känns tomt, bereder nästa klivjag har aldrig sett någon gud där jag bormen tänker ändå aldrig sluta att trodom tittar i vårt piss för att få kännedomom ifall vi är duktiga och bra som människordom drar ner våra byxor och blir jävligt suranär vi då ber dom att gå ner på knä och sugajag sa ge mig en cigg, en penna och papper så ska jag skriva ner något vackert, det första bästa ur tankenocensurerat och ärligt.. något för dig som delar min världsbildvi är babylonbor i trasiga skor, jag ser igenom det med grumlig blickmed ögon som den djupaste brunn som finnskan inte så mycket mer än att rulla spliff och skriva tunga rimmen behövs det mer? när dom påstår att det går bra nuoch vi bara utbrister; ursäkta va fan sa dudet här är något för dig att njuta avnär polisen tar dig till stationen mitt på ljusa danoch frågar om droger och ber dig ta av digbara för att dom är bögar och vill se på dig nakendu klär av dig helt och känner dig så jävla förnedradnär dom tvingar dig att sära på benaså jag säger, ge mig en cigg, en penna och en bit papperså lovar jag att det du får tillbaka kommer bli vackertmed själ och hjärta, så som det skaför dig att relatera till eller för dig som tycker att det låter fett bra