DMAt - mina råd under en kväll
Tugga på tungan, svälj den och spotta ut känner hur loket skiftar räls innan jag spårar ur..
Det här är om en misslyckad generation, som gjorde ett felaktigt avtryck och blev utan passion Dömma dig? vi dömmer allt som är vitt o svart vill ändra färg, bli mig själv men blir rädd när stickan blir till aska Vi fortsätter rulla fast vi sett slutet det är bäst att blunda, för bäst före datumet har gått för länge sen.. blir vi bländade eller vill vi inte ändra de.. som är? Nu ska vi ta upp de sjuttio jungfru'ar som levde, och de fyrtio tusen prostituerade.. Med dumma anledningar..men fundersamma åsikter.. nämner samma som den förra "att de skiter i vilket" Vilket skiter ni i? de blickar ni får i rasthallen på stan? eller i de killar som drack-o blev pantade Eran livbåt söker efter stranden.. och vill hellre dricka sand än vatten! Lyssna till dig själv.. respektera dig... lyssna inte på mig.. mina råd är bara över en kväll
Min bästa och djupa text någonsin enligt mig själv... bakom alla ord ligger hemliga ord, så öppna lådorna och läs med ett djupt sinne...
Vill ni ha hela texten förklarad så be om det..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|