Sellish - Bara bra skryt
Här är min nya låt Sellish - Bara bra skryt
Vers 1; jag kommer in nyrakad men vad gör det// kommer in som vanligt med en ny keps som e fet// jag sitter o tänker på ingenting// (hah) nu kommer jag få en egen tingeling// (hah)jag är så fyndig när jag rappar på// rymmer lika bra som en haffad polsk// jag reppar mitt hood vart jag än går// Alla säger "där e snubben från akalla" vart jag än står// Alla som känner mig vet att jag lever för musiken// Pennorna brinner ju när jag skriver den feta lyricen// Precis som för kurder är kebab heligt för mig// Ja det e ju precis som en felfri tjej// Det e ju det att man aldrig behöver sluta// eller jo när allting bara börjar tjuta// Såklart jag använder de tunga beatet// När jag skriver den fantastika lyricen//
Ref; Här kommer jag som e så jävla bäst// men när jag går på stan måste jag ha skotväst// Det här är bara en låt om hur bra jag e// Jag är så bra så jag blir en succé//
Vers 2; Jag vet hur det e att vara speciel// Man säger nåt fel så blir rankad som kriminell// Ja det här e ju skryt om att jag e bäst// Men fan jag blev ju inget förorts ess// Jag har ju bott i en jävligt tuff värld// men flytten var ju fruktansvärd// men jag har ju kvar rissne i mitt hjärta// Men när jag går ut o slåss tänker jag utan smärta// Ey vad tycker du om låten min broder// jag går ut med mina ganster metoder// jag baxar en bil från pimp my ride// precis som nick canon är jag så fly// ni vet att jag lägger munnen på micken// Och ni vet att jag spottar ut den feta lyricen// Ja ni hör ju att jag har så jävla bra rimteknik// Av denna bra rapp kommer jag bli framgångs rik//
Ref; Här kommer jag som e så jävla bäst// men när jag går på stan måste jag ha skotväst// Det här är bara en låt om hur bra jag e// Jag är så bra så jag blir en succé//
Vers 3; You know I am just simply the best// And you know I say just fuck the rest// Alltför många går på det dära kompis bloj// Riktig kretik får du om du lägger ut låten på whoa// Ja jag lägger ut den för jag har så bra flow// Men jag skulle aldrig köpa nån billig hoe// Jag o min tron det e så jävla Bra// Men jag tror faktist inte på Allah// Men jag respektar dem som tror på honom// Men om någon kaxar så står det att dem omkom// Va fan låten närmar ju sitt slut// Nu kommer jag slösa mitt sista krut// jag är så jävla bra det vet du o ja// Om du kaxar kan du lika gärna dra// Jag är bäst på whoa, och det vet du// Kan du sluta darra på min intervju//
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|