Sajalita - Förebild (sammanfattning av mitt liv typ) Du är en förebild, det finns någon som ser upp till dejjag har fyra småsyskon som ser upp till mejjag hoppas att de aldrig får uppleva livet som jag gjortsuttit hög som ett hus och med okända o spelat kortdra en lina o puffat, vill aldrig se de höga som mejsett den man älskar försöka ta livet av sej framför ögonensex år och kommer för första gången i kontakt med graffitilär mej taga och skissa, kommer senare ge nytta i mitt livha livet förstört innan man knappt blivit tonåringtretton år o köper vodka i nån förorts betongvåningfjorton år o lever i ett liv fullt av droger o narkomanerfemton år o känner mej störst när jag går på gbgs trottoarerdrar fram pennan eller bruken o markerar att jag varit därvilken buss jag än åker på ser jag mina stickers eller tagsnart sexton år och sitter med min advokat o väntar på domenär inte gatornas drottning längre, dags att gå ner från tronenFixade till mitt liv, tog studenten o hängde med min samtidäven om jag hade motgångar med mina killar o blev gravidtrotts att killar och vänner gick bakom ryggen höll jag mejtror att jag kom över morfars död, även om jag fortfarande sörjer dejvar inte full på nästan ett år, sa upp kontakten med pundarnatog igen åren som jag missat av min lillebrors liv o de andra ungarnamen efter studeten såg jag det som dölde sej bakom kalla kyssardom flytta isär, jag kände lycka men inte mina bröder o systrarvisste att jag nu va tvungen att betala för att morsan ska kunna klara sejsökte jobben som fanns, men stack hemifrån utan o förklara mejbörjade umgås med pundarna igen drack mej full varenda daåkte runt i en bil för o hitta mer att glömma verkligheten avnär jag ser tillbaka på mitt liv är jag den sämsta syster man kan hamen mina syskon hoppas fortfarande att de en dag kan va jagjag hoppas att de aldig behöver uppleva de jag gjort eller käntatt de aldrig väljer något olagligt som sitt brinnande element