Första texten. Känslan
Första texten, så uppskattar all kreativ kritik :) Har absolut ingen aning hur man lägger upp det osv, så lite hjälp på traven hade aldrig sutit fel. Som sagt, första texten man gör!
Har haft en konstig känsla i magen, vet inte vad det är, har haft det hela dagen. Vet inte hur jag fått det, var det kom ifrån, kanske vet, men det är inget jag kommer ihåg. Försöker ignorera denna känsla, men utan den känner jag mig ensam. Försöker förtränga tanken på den, försöker dränka den, försöker allt men. Det vill verkligen gå, tänker på annat, men denna känsla har verkligen stannat. Kan det vara för allt detta som hänt, kan det vara för att livet har vänt? Någon som känner samma sak som jag, finns det någon som har samma känsla var dag? Någon därute som kan hjälpa mig med detta, finns det någon som kan ställa allt till rätta?
ref Denna eviga känsla som har stannat, denna känsla som inte kan annat. Än att alltid vara kvar som en sten, kan inte mer än att hoppas att den försvinner sen.
du står i kön som mitt största fan, men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.
|