Remne - Hittar inga svar
Japp, nu är den klar, hade inte tänkt skriva mer på denna för jag tycker jag får ut det jag vill i denna texten. Men! Vill ändå ha lite konstruktiv kritik eller kritik. All kritik är bra kritik, hellre att lämna en kommentar än att inte göra det :) Jag blev helnöjd i alla fall =) Kanske ett av det bästa jag skrivit? I don't know. Säg va du/ni tycker!
Ni som vill ha beatet samtidigt till så tryck bara på play i audio playern! :) (förkortad version av mig) Beatprod: Emotion-L beats Versen Jag vill kunna se på mig själv som en glad person men när jag kollar mig i spegeln åker jag ner i deprission Va ska jag göra när allt känns jävla tungt? Va tänkte jag på när jag gjorde allt dumt? jag måste få ett svar, jag har bara kvar frågor jag vill vara säker men känner bara farhågor jag känner att jag inte har någon förmåga för att kämpa, jag känner mig som en odåga som inte vågar, att vara den jag är och inte förstår va livet faktiskt innebär Jag vill vara mig själv, för jag är stark även om allt kan kännas som en frispark härlig känsla men något som står i vägen men ändå ger man fullt utifrån alla lägen & jag har alltid vart trägen, kännt mig överlägsen men samtidigt kännt mig misslyckad o vart självmordsbenägen ref x2 Sång Jaag vill kunna förstå ge mig en ledtråd jag vill försöka ändå snälla ge mig råd
-{remne music 2008}-