Såsse - Hakuna Matata
Har bytt namn från HampisH-FresH till Såsse, Ska spelar in denna låten imorn (onsdag) hoppas ni gilla den =D
Älskar eller Hatar men här Älskar vi bara=)
INTRO
Alltså hakuna matata är dom två orden kommer att lösa alla dina problem Det finns inga beskymmer
VERS 1
jag vet vad svenska folket tycker (VADÅ) allt i den lilla grabben jag diggar han mycker man får mycket sagt under 19 ljuva år det jag håller på är lika djupt som en drog som jag sa jag har inga bekymmer och jag ser inga moln som skymmer jag har ett underbart liv och jag en undebar tjej och jag älskar henne och hon älskar mig jag har glad för det jag har, och det ska man var och jag tar livet som jag har på största allvar visst bruka jag skratta o gråta precis som alla andra så men det absolut som jag inget ska klandra på men oftast bruka jag vara glad men sällan jag gråter och jag sikta alltid frammot och titta aldrig bakåt så jag tar alltid dagen som den kommer och jag säger att det är värsta hakuna matata
REFF 2X
Hakuna matata, de är ord som är bra Hakuna matata, gör att man blir glad Inga bekymmer, man är lycklig var dag Är en härlig frid - Filosofi
VERS 2
och här kommer vers två och det är inte slut än så softa och tar det bara lugnt min lilla vän så sluta och sura nu så häng med ut till en annan värld så häng med på min och timon o pumba hakuna matata färd visst bruka jag i skolan o pluggar och jobbar men vissa dag kan man bara softar det är en torsdag vi får ser vad som händer hör hakuna matata i alla möjliga gränder jag bruka vara där i deras lilla värld o sjunger och sen när jag är väl där så träffa jag lejon kungen bruka prata med alla djuren där så sjunger vi glada sånger bruka rapar så tajt så jag tappar alla mina polisonger så jag vet att hakuna matata är mitt motto som min vän timon säger det rimmar på lotto Hakuna matata, de är ord som är bra Hakuna matata, gör att man blir glad
REFF 2x
DROPPAR KOMMENTARE NU PLSS =D
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
|