Såsse - Hakuna Matata Har bytt namn från HampisH-FresH till Såsse, Ska spelar in denna låten imorn (onsdag)hoppas ni gilla den =DÄlskar eller Hatar men här Älskar vi bara=)INTROAlltså hakuna matata är dom två orden kommer att lösa alla dina problemDet finns inga beskymmerVERS 1jag vet vad svenska folket tycker(VADÅ)allt i den lilla grabben jag diggar han myckerman får mycket sagt under 19 ljuva årdet jag håller på är lika djupt som en drogsom jag sa jag har inga bekymmeroch jag ser inga moln som skymmerjag har ett underbart liv och jag en undebar tjejoch jag älskar henne och hon älskar migjag har glad för det jag har, och det ska man varoch jag tar livet som jag har på största allvarvisst bruka jag skratta o gråta precis som alla andra såmen det absolut som jag inget ska klandra påmen oftast bruka jag vara glad men sällan jag gråteroch jag sikta alltid frammot och titta aldrig bakåtså jag tar alltid dagen som den kommeroch jag säger att det är värsta hakuna matataREFF 2XHakuna matata, de är ord som är braHakuna matata, gör att man blir gladInga bekymmer, man är lycklig var dag Är en härlig frid - FilosofiVERS 2och här kommer vers två och det är inte slut änså softa och tar det bara lugnt min lilla vänså sluta och sura nu så häng med ut till en annan världså häng med på min och timon o pumba hakuna matata färdvisst bruka jag i skolan o pluggar och jobbarmen vissa dag kan man bara softardet är en torsdag vi får ser vad som händerhör hakuna matata i alla möjliga gränderjag bruka vara där i deras lilla värld o sjungeroch sen när jag är väl där så träffa jag lejon kungenbruka prata med alla djuren där så sjunger vi glada sångerbruka rapar så tajt så jag tappar alla mina polisongerså jag vet att hakuna matata är mitt mottosom min vän timon säger det rimmar på lottoHakuna matata, de är ord som är braHakuna matata, gör att man blir gladREFF 2x DROPPAR KOMMENTARE NU PLSS =D