Mofasa
här är mina första bars jag någonsin kluddat ner ett papper med
Jag går ingenstans och överallt luften e varm men det känns ändå kallt jag möter människor som inte verkar se mig ge mig en blick så jag vet att jag finns mina fotspår i sanden som ingen längre minns saknar all betydelse i en "vinnarnas provins" dom e bortspolade glömda - mina drömar gled från hamn när mina fickor var tömda hade alla glömt mitt namn jag försvann blev bannlyst - utfryst och överkörd mitt liv miste sin mening som en åker utan skörd med tankar på varför låter jag vägen leda mig det faller en tår men nej - inget kommer ändra sig på hur dom ser mig - om dom ser mig - jag börjar tveka känner mig som ett litet barn som glömt hur man kan leka jag skär fötterna på gruset som ligger längs med vägen känner ingen smärta men destu tyngre blir stegen men jag går tills jag kryper - jag kryper tills jag dör har man en gång förlorat vill man vinna innanför min själ - en ruin som är svår att renovera vill slippa ligga sårig och se mitt liv passera ska göra allt jag mäktar - måste börja agera
jag behöver inte träna, jag är som jesus jag kan trolla med knäna
|