Spades - tomt textdokument
Första versen i en kommande låt, vill ha lite konstruktiv kritik, då jag känner på mig att det finns vissa galenheter i texten som behövs rättas till men hittar inte dom själv
pussar
är säker på mig själv för min vardagsfilosofi skapar idioti i ditt glada lilla liv där inget annat utom den du är existerar jag uttalade mig om saker jag inte längre menar hade ingen aning att det kunde kännas så svårt men hjälper det så vill jag säga förlåt för de löften jag bröt och ilskan som finns kvar förlåt för att din bästa vän inte längre är jag vi var bröder till döden, nu är vi döden till bröder har ledsnat på min istid och rör mig mot söder söker efter värme när jag möter mina vänner men kylan strålar och bildar is över mina händer så jag försöker dölja mig med en skönhet i mitt häfte jag skriver inte längre: jag blöder mina texter blandar spriten och mesken då livet är pesten för en gång levde jag för dig, och jag skiter i resten
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|