Vinterisen runt hjärtat (När vinterisen runt hjärtatoch ens förflutnas mörka gångar lättat…)När man har fastnat i mörkret och bara kan skratta i drömmennär man bara… andas i sömnen när man … försöker samla sitt pusselsom man kan kalla för djungeleller sitt liv…Denna är för alla gånger som… man har kämpat i motvindläst ord i din blogg,som har fått en att längta sig ordblindförsökt tänka sig storsint och när tårar från ditt hjärtaregnat mot mitt…Nu har de förflutna som jagat mig, skadat migförsakat mig ,fått mig att sakna dig, …lagat migKärlek förbinder, själen och sinnenFör nu, är det bara glädje som finns härNu… är det vägen till himleningen känner mig bättre än duDet känns sjukt… Den 20e september, en vändpunktNu vilar mitt hjärta i dina händer igenOch de känns som att det har hittat hem nuOch stanna hos mig, här finns de värme för vintern(Här finns de en som kan stava ditt namn i stjärnornaoch få dom att lägga sig som ett täcke i himlen )Vi är andra personer nu, jag är inte lika kall som förrutSå jag stickar dig en tröja, gjord av värmande ordFör när livet fryser ut dig ska jag vänta vid din portSkänka dig mitt mod, och sedan ge dig min hudFör jag vill se mig i dig, vill se dig le som förrut….Jag är lycklig nu, för det finns inget bättre än:När vinterisen runt hjärtatoch ens förflutnas mörka gångar lättat…