inprogress
är inte riktigt färdig med den än, tänkte höra vad ni har att säga
försöker att kämpa, men backen är för brant det är tammefan genant, känner mej som en gammal tant eller mer som en fjant som inte klarar dessa motgångar känns hårt när till och med sniglar lyckas passera måste ringa nån som kan bogsera, för jag känner att allt håller på att rasera, konstiga tankar håller på att invadera, allting vill bara retardera måste stanna till och reparera, värdera vad som är rätt och fel, måste göra det för min egen del men ibland känns det som om jag haft för mycket tänkt så att blir och lukta svavel, alltid haft tankar på att döden kan vänta runt nästa gavel är inte killen som haft flyt, har inte haft den turen som andra som kunnat rida genom allt men jag är inte den som passar i en sadel. har en konstig känsla i magen som inte försvinner den finns där största delen av dagen, det är en jävla plåga känns som en vagel lika irriterande som en öm nagel, som hagel en varm sommmardag, känner mej vek svag ord förvandlas till lag, det är ett jävla obehag jag vet inte varför har väll kanske fel anlag
mina tankar blir till bläck när jag skriver min lyrik
|