Remne - baby
Tjenare alla whoa människor, här ska det delas ut lite konstruktiv kritik va? :) Här är texten:Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet. Du är den perfekta, en äkta skönhet Du är svaret på mina frågor som jag alltid ställer mig Du är botemedlet mot min förkylning, mitt nässprej hoppas du fattar vad jag menar. Du får mig att bli frisk inom mig själv. även om nätterna kan bli sena men det är det värt att ligga o hålla om dig kyssa på din hals, du ryser o kollar på mig med en underbar blick som jag får rysningar av Du får mig att jämnt att känna mig så jävla glad du får mig må bra, du väcker mina känslor till liv jag är så jävla glad att du o jag blev ett vi Jag tror på våran kärlek, och tack för kärleken du ger Jag ska ge dig kärlek tillbaka, och få dig att le för du får mig att le, och jag finns för dig gumman det är dig baby jag tänker på när jag sluter ögonen o blundar Och för ni som vill lyssna på beatet samtidigt så tryck på play o kör igång :) Text: Remne Beat: Shadowville