D-battle - Freestyle på c.r.e.a.m beatet
ey Ab kicka igång C.R.E.A.M beatet.. Aa fan.. å du wu tang kanske gjorde det bra på sitt sätt men jag måste berätta om mitt sätt haha nu jävlar rocka igång skiten aiiight!
yo yo d battle ska försöka rimma så mycket jag kan..
nu kör vi!
jag levererade på beaten å fucking steppade upp som galningar men du vet att dom "got enough" like everyday men du vet att i dont give it a fuck tjugo fyra gangster killar slänger upp en "buck" japp du ville veta va de va ja mena ja leverera,som den andra å den ena,ja knega för ni som ser han,han spelar lång om hals för ni som inte fattar mannen fatta då inte mycket känn trycket,japp du måste fatta glider runt på beats för å käna fucking papperslappar det är därför vissa som jag ens kan rappa är då ingen hustla,många det är många mhutafuckas japp jag representera min street min gata hela min era för ni vet att,det finns dom som rackar skit från någons beat,samplar i hop det till en hel bit jag mördar på micken precis som dom som retar jag levererar det jag har delat sen ger ut det tillsammans med min skepnad jag vevar in stora högar av det jag har skickat vidare från ställen å städer som en glidare en förorts stridare,en cuttare som knivare' du vet att jag rimmar fri stil utan stopp för å få feta props inom dom fyra elementen hiphop jag kan spotta rader å forsätta hela tiden det är som att hästen e beaten jag är riddaren som rider beatet börjar att ta slut så dags att avsluta jag har prutat snubbar med valuta på klubbar 10 sekunder kvar det är det jag har på beatet jag kickat på det är så det låter å.. du som inte kan kicka sparka inte loss relax som bob marley ta dig ett majja bloss jag säger hejdå till dom som lyssnat å fattat vad jag menar obs fick 5000 lax för det säljt å en gång i tiden delat!
d battle peace kickade fett med respekt...
(Inlägget ändrat av Mabande 2008-09-21 13:46:46)
(Inlägget ändrat av Killerzteve 2008-09-29 22:28:10)D-batt
(Inlägget ändrat av Killerzteve 2008-09-30 15:24:51)
stockholm city din fjant'
|