Ch1mera - En verklig hägring. Jag har aldrig tackat dig för att du närvaratmen du tar mig från A till B på världskartanJag skulle korsa oceaner, stoppa orkaneroffra miljarder för att få va den som har dejJag har en dröm som jag hoppas blir verkligi drömmen är du min älskling, i verklighetenen hägring som plötsligt uppstår och försvinnermed vinden till himmelen men minnet lever kvarnågons uppgång är någon annans nederlagJag ska inte hindra dig från att göra det du villmen jag finns här, när du vill.. när du vill..om dagen kommer då du väljer mig, är jag din.auran runt dig skiner som diamantermen du är värd mer än alla jordens fina skatterså kort tid men endå betytt så mycket, det ärinte många jag bär på ryggen men du är min trygghetDet är inte många som får mig jättegladdu är en av dom som får mig att ta nya andetagJag hoppas att du en vacker dag, inser samma sakoch inte tappar tag och ramlar av utan tar tag igenÄr alltid så glad när jag är med dej, kanske för attjag vågat visa mig själv för dej, du vet hur jag ärhoppas att det slutar väl, men det brukar detjag har ett jätte varmt hjärta i en frusen själdu är solen som faktist kan få min is att smältaoch hoppet som kan få mitt liv att fortsätta klättramot bergstoppen där du målar upp min framtidmed dina fingerspetsar mot min iskalla kind.Du är min verkliga hägring..