Ch1mera - En verklig hägring.
Jag har aldrig tackat dig för att du närvarat men du tar mig från A till B på världskartan Jag skulle korsa oceaner, stoppa orkaner offra miljarder för att få va den som har dej Jag har en dröm som jag hoppas blir verklig i drömmen är du min älskling, i verkligheten en hägring som plötsligt uppstår och försvinner med vinden till himmelen men minnet lever kvar någons uppgång är någon annans nederlag Jag ska inte hindra dig från att göra det du vill men jag finns här, när du vill.. när du vill.. om dagen kommer då du väljer mig, är jag din. auran runt dig skiner som diamanter men du är värd mer än alla jordens fina skatter så kort tid men endå betytt så mycket, det är inte många jag bär på ryggen men du är min trygghet Det är inte många som får mig jätteglad du är en av dom som får mig att ta nya andetag Jag hoppas att du en vacker dag, inser samma sak och inte tappar tag och ramlar av utan tar tag igen Är alltid så glad när jag är med dej, kanske för att jag vågat visa mig själv för dej, du vet hur jag är hoppas att det slutar väl, men det brukar det jag har ett jätte varmt hjärta i en frusen själ du är solen som faktist kan få min is att smälta och hoppet som kan få mitt liv att fortsätta klättra mot bergstoppen där du målar upp min framtid med dina fingerspetsar mot min iskalla kind.
Du är min verkliga hägring..
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
|