I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trizz-Sträck ut en hand (kommentarer uppskattas)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-09-08 19:36

Trizz-Sträck ut en hand (kommentarer uppskattas)

Jag pallar inte med att längre hålla käft, gatuvåldet ökar men vi gör det vi gör bäst. Skiter i allt och låssas vara blinda, en kille blir skjuten men ingen vågar vittna. Varför inte bara vara en man, stå upp för ditt land och gör va du kan! Jag kanske är ensam men jag börjar balla ur, kille efter kille blir skjuten eller hur? En tjej blir våldtagen men vem fan bryr sig, ja kände inte henne så det rör inte mig. Men vafan tänk efter tänk om de var din mamma, din syrra, ditt barn vad har du innanför pannan!? Bara för att personen råkar vara nån du inte känner, så skiter du i det, din patetiska jävel! Enda anledningen till att vi inte rycker in är för att vi är rädda för dessa jävla svin.

Ref. x2
Jag tycker att vi alla borde ta och tänka om, kanske rycka in om vi ser misshandel nån gång. Kanske sluta vara sånna jävla fucking fjollor. Så kanske vi kan få bort dessa våldsbenägna nollor!

Jag beskyller ingen hudfärg för sveriges gatuvåld, det är fifty/fifty eller ska ja säga noll-noll. För det är kanske så ni idioter tänker, 1-0 till dom svarta nu mördar vi en jävel. En vit kille mördad en svart likaså, är de så att de står 1-1 då? Ja fattar inte hur man ens kan tänka tanken, att ta någons liv, att skjuta någon i skallen. Eller hugga med kniv, hugga någon i bröstet, höra grabben flämta hjälp, sen avtar rösten. Grabben är nu död ser ni de som en vinst? Shit att sånna mongon som er egentligen finns. Jag tycker det är dags för alla att sluta fred, för våld löser inget det föder bara mer! Att ni inte fattar att det är en ond cirkel, våldet går vidare men ni skiter i vilket.

Ref. x2
Jag tycker att vi alla borde ta och tänka om, kanske rycka in om vi ser misshandel nån gång. Kanske sluta vara sånna jävla fucking fjollor. Så kanske vi kan få bort dessa våldsbenägna nollor!

Jag säger såhär, jag är ingen lover av poliser, men för att stoppa våld är det bra att dom finns där. Sen att dom prioriterar fel saker, är en annan femma, och den kan vi ta sen. Men det vore ju bra om befolkningen kunde hjälpa, sträcka ut en hand så kanske de skulle stärka. polisens arbete mot att stoppa detta våld, och om ni bryr kan ni ju försöka hålla koll. Och iaf ringa snuten om ni ser något bråk. För jag antar att det blir ganska svårt, att få er att göra något åt, detta gatuvåld och dra tummen ur arslet, hjälpa en kille, sen är det klart sen! Ni har då räddat ett liv och gjort en hel familj lycklig, det är då du kan säga att du inte är nån kyckling!

Ref. x2
Jag tycker att vi alla borde ta och tänka om, kanske rycka in om vi ser misshandel nån gång. Kanske sluta vara sånna jävla fucking fjollor. Så kanske vi kan få bort dessa våldsbenägna nollor!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.