Todd ft. Schib - Vi snackar om bajs och rappar om dig
Tvåminuterssession på en minut
Todd
Det ska va minst 16 rader annars så tas texten bort Jag har erfarenhet av det och det kändes hårt När en kille tog bort, min tråd, det va inte längesen så Jag bara sitter här ooch fäller en tår Och tänker på att jag väger 50 kg mer än Anna Book Sticker kniven mot hjärtat men känner tarmens punkt Nu är det mycket som droppas, både från handleden och kinden Skriver i lyricism för jag kan inte rappa de på beatet Jag är tjock och bög, och vill inte skaffa mej en flickvän Så den enda valmöjlighet jag har är att satsa på Peter Siepen En annan på whoa, han är också bög Han tog bort min förra text och kallas Doktor Död Han sabbade mitt liv jag är en mycket känslig kille Jämfört med dig så känner jag mig väldigt liten Jag är sugen på en ciggarett men då slår mamma mig Min bästa kompis hängde sig så jag går samma väg
Schib
som ni redan vet nyttjar jag cannabis sitter på whoa och skriver till kassa beats redan som 12åring rökte jag massa weed jag brukar bara drömma om bajs och kiss en kille jag inte gillar är madinstabil bara för han är en jävla hermafrodit han har inte lärt sig att han inte borde jävlas med schib du kan kalla mig för battleartist jag är killen som slaktar ditt crew du sitter och leker tuff med bajs i din mun i lyricismtråden är där som bomberna släpps man kan fråga sig vad som kommer härnäst svaret har jag i din mammas fitta vi langar en text som alla gillar och till sist säger jag bara micke nilsson han förstör för alla som gillar hiphop
-Say hello to my little friend! Tony Montana
|