Mitt liv som huligan Vers 1:Springer ner för gatan med alla grabbar i min ryggWille, Jim, Pearson och alla andra som gått på byggAlla jag möter i box sticker som myggSlog en snubbe på läppen, han fick bli syddHar en fet prilla under läppen och en blåtiraJag är vit och ganska kraftig, som skåpbilarMitt rum luktar tåbira, jag dricker ur två biraÄr lika vass som träslöjdens stålskivaAlla firmor fruktar mig, dom ser mig på gatanDin mamma är flataIngen ser mig springa från några boxKanske för jag snortat så himmla mycket koksJag har träffat KGB, DFG o Firman jag känner domDom alla backar mig för jag är vänner med domSmugglar bengaler till klacken och hotar polishundarvi skriker glåpord typ som, bög och fisungarRefräng:Slåss 1on1 på hemmafester, dressar mig fintHänger med Firman Boys och K-G-B (med engelskt uttal) Det här är mitt liv som huligan i traktenHar burberry och slår folk på klaffenFick lite hjälp av en huliganpolare till mig. Rätt galen kille. Här har ni gott folk! Och nej, jag orkar inte skriva era texter.KOM GÄRNA MED KONSTRUKTIV KRITIK SOM FÖRRA GÅNGEN, TACK!!!!MvhBrap brap
sticker som mygg