Mitt yrke är att suga sn*pp Intro:Yo! För många snackar skit om andra, dom vet inget.... yo, jag har växt upp här ute i förorten, jag vet hur det är.. Yeah! Ey, ey, ey, ey, yo, lyssna här!Vers1:Alla frågar, du hoppar bland kuddar med vem?Jag sa, inget mys, jag suger bara gubbar med flensVill tjäna en peng, så jag suger för fem hundra Suga, svälja, slicka och jag suger era pungarVissa är unga, medan några närmar sin dödBara för att jag suger kuk så är jag ingen bögRespektera min inkomst, precis som Adam TenstasJag är han som får liggande kukar att resasBeskriv mig som en kille som älskar skapa pixFå lite dricks när du sväljer är ett av mina tricksMen inget piss, bajs, kräks eller snorBara ett kuksug sen får du gå hem till dit du borRespektera mig, som jag respekterar alla andraHatar alla människor som säger din mammaAlla är vi samma, alla är likadanaBara att jag suger kuk och du gör nåt annatRefräng (tjej sjunger):Oooh yeah, han tjänar lite piiiixMen vägrar äta bajs eller dricka piiiisOh yea, han ser ut som alla andraHan suger kuk, medan andra gör annatVers2:Söker någon som kan lägga vers 2. Kontakta mig i PM om du vill vara med och spela in audio..KOMMENTARER? TACK!/brapbrap
"Beskriv mig som en kille som älskar skapa pixFå lite dricks när du sväljer är ett av mina tricksMen inget piss, bajs, kräks eller snorBara ett kuksug sen får du gå hem till dit du bor"