M!ck3 - Storytelling Hey, lägger ut en text som jag är hyfsat nöjd med, för att jag vill se vad ni andra tycker innan jag reccar den. Jag vet att det är väldigt fuckat på ngt ställe, vet inte vad jag tänkte på då, men det ska iaf ändras:) men tack på förhand! VERS:1! Det var en fredagskväll, och många skulle på nån festOch som vanligt fanns det något fyllesvin som tror sig vara bästmen alla är inte så, i alla fall inte denna killehan är lite blyg, sitter med kompisarna hela tidenoch kollar på dom som dansar, och har det jättekulsjälv vågar han inte, för han tror att han är riktigt fulhans polare vet att han är blyg, men försöker lite snälltfå upp honom på dansgolvet, för att inte få ångra denna helgför senare denna kväll, kommer det att hända nåt specielltnåt han bara kunnat drömma om, det han inte trodde skulle händamen han vägrar för stunden, han vill inte göra bort signe brevid i en soffa, där kunde han känna sig tryggoch polarna stretar på "men kom upp nu och dansa"nej säger killen, jag vågar inte och vill inte chansamen plötsligt så kom nån och ställde sig typ brevéwow vilken tjej, vilka ögon och léendeREFF!: Finns det verkligen något som kallas kärlek?Eller är det bara massa omoget lek?nej i detta fall är det riktiga känslor!som kommer att binda ihop två människorVERS:2!Han blev förvånad, den tjejen hade han aldrig sett innanmen han blev av hennes skönhet helt förblindadhan sa till kompisarna "kolla tjejen där!"ja men ut på golvet då och visa att du är härmen jag vågar inte, "fan ta dig själv i kragen" han tar en klunk av colan, och kände fjärillarna i magenoch han tog mod till sig, han gick fram och sa hejhej mitt namn är David, vad heter en så vacker tjej?hejsan,hejsan, jo jag ja heter Isabell och tack så mycket, du var ju ganska fin självnu är isen bruten och det kändes ju galantså nu är han inte blyg och frågar "får man bjuda på en dans?""ja tack gärna, det har jag ingenting emot"men nu är klockan två, kvällen gick ju riktigt fort"men du, kan jag få ditt nummer och msn?" "ja det kan du få, då kan vi prata när vi kommit hem"REFF!: Finns det verkligen något som kallas kärlek?Eller är det bara massa omoget lek?nej i detta fall är det riktiga känslor!som kommer att binda ihop två människorVERS:3!Lördagen var här, de vaknade tidigt båda tvålåg kvar i sina sängar och tänkte på igårtänkte på varandra, och hur de dansade tillsammanssen gick killen upp, starta datorn, och addade den andrasmsn.. och hoppades på att hon var onlinehon var inte vid datorn, åt frukost och tänkte på hanefter frukosten tog hon mobilen och ringde till Davidhon frågade om han ville kolla på film, och hur är läget?"ja det är klart jag vill det", svarade han väldigt glattoch undrade om han skulle ta med sig något, typ nå snaxxxdom bestämde en tid, sen gick det några timmaroch när han knackade på dörrn, var han nervös och ville svimmamen det gick bra, dom satt nu igång en filmhan kollade mot henne och gav ifrån sig ett flinvi hinner inte med så mkt mer men dom pussades sennu vet jag inget mer, förutom att han aldrig gick hem