Kom hem Är ny med det här så ge gärna tips på vad jag ska förbättra etc:) Fyra långa månader som kändes som år//Men tillsluts träffades vi ja det känns som igår//Jag kommer ihåg i detalj vad vi gjorde den kvällen//Det var när allt var bra men sen kom smällen//Du var tvungen att flytta - iväg från allt//Dagen du sa det var då allt kändes kallt//Jag kan inte ens få tag på dig, jag vill bara veta hur du mår//När du får ta emot besök så lovar jag dig, jag ska hälsa på så ofta det går//Jag kan komma dit varje dag om du vill//För här utan dig så står tiden still//Det var ju meningen att vi skulle hålla ihop föralltid//Allt jag vill är att du ska sitta här brevid//Lova mig en sak, att vi ska få det att funka//Får jag inte höra din röst snart så kommer jag att sjunka//Kom hem nu älskling jag är inte hel utan dig//Kom hem nu gumman jag klarar mig inte utan min tjej//Jag vill känna din närhet och dina mysiga kramar//Jag vill höra din röst mysan, smärtan den stramar//Jag saknar dig så att det gör ont//Utan dina söta sms så känns allting tomt//Jag kommer ihåg första gången vi träffades//Det är något jag aldrig kommer att glömma//Allt jag kan göra nu är att drömma//Att du ska komma hem nu och att allt ska bli bra//Så som det var dagen vi träffades är så jag vill ha//När jag får ett sms och ser ditt namn så ler jag direkt//Du är den ända personen som verkligen är perfekt//På alla sätt och vis är du underbar//Bara jag får träffa dig så blir det glada dar//Allt jag vill säga är att jag älskar dig mest av allt//Och att din närhet värmer när det är kallt//Kom hem nu älskling jag är inte hel utan dig//Kom hem nu gumman jag klarar mig inte utan min tjej//Jag vill känna din närhet och dina mysiga kramar//Jag vill höra din röst mysan, smärtan den stramar//Jag saknar dig så att det gör ont//Utan dina söta sms så känns allting tomt//Tack.