Vardagsskildringar
Förändrar sitationen med ett öga för ett öga för ett nytt försöka det kan jag nämligen behöva och jag Skildra verkligheten med tro & hopp Jag kommer sakna dig tills dagen mitt hjärta säger stopp Jag pesimist, sliten, arg & dyster Brusten, ilsken, nedvärderad, falsk och stridslysten Men vad jag än nu är så finns du kvar i mig Du är nämligen min andra sida, jag har inom mig så jag Dränker min sorg i ett hav utan botten Behöver någon som kan hjälpa mig upp till toppen tar ett steg upp för trappan, du var min ledstång vi skrattar glatt i värmen och tittar på en solnedgång Jag gråter bläck på papper, för att slippa lida Du var 2 personer, jag älskade din ena sida Allt var varmt, men jag börjar att bli kall nu Jag sjunker ner på botten och tar en kallsup Och sörjer allt mellan oss när versen är slut Labyrinten går rakt fram men jag hittar inte ut Du och jag gick från plural till singular Stabil livssituation men försöker finna svar mina handlingar har inte allit vart dom bästa men bara att se framåt och vänta på nästa värt att testa, ge en chans och iallafall börja ska dra mig i kragen som visade sig va en luvtröja
You can kiss my whole asshole!
|