plastsoldat - Lite voldsironi! [16 bars]
Skulle jag va rädd för dig ditt jävla benrangel? du kan tro vad fan du vill men där har du fel mannen! Så tänk inte ens tanken på att spara sista klunken när jag spottar i glaset och tvingar dig att dricka upp det! Håll käften, jag orkar inte höra på tjatet jag är stor i käften men vad ska du göra åt saken? Det är ingen ide att du ens tittar på mig det räker du hör mitt namn sen har du ju pissat på dig! Yes, jag är dum i huvet och helt jävla hjärndöd men slår ändå sönder din jävla skalle med ett järnrör Så bara knipkäften eller bli sparkad i pungen Så jävla hårt att båda dina tenstiklar hamna i munnen Skiter fullständigt i om du redan är halvdöd jag ger dig några sparkar på käften sen är du tandlös Sen släpar jag med dig till en plats där ingen ser så jag kan fortsätta sparka på dig även fast du ligger ner!
Skrev det för några veckor sen en kväll när jag fick för mig att jag skulle hem till min gode vänn andravåningen och kicka en vers i studion till en låt jag och Lil John skulle göra!! Jag har spelat in det här för några veckor sen med men John som skulle mixa och så han har strulat lite fram och tillbaka men han har sagt att den är på väg. Texten är inte så jätte genom arbetad men ge mig lite kritik nu fan!!
Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|