bdn - mina känslor trippar som lsd
Dom sista orden jag sa var "jag älskar dig" och sen la vi på, du va ledsen och jag mycket mer än så. Så mycket mer än så.
Du kanske kysser honom nu, du ligger nog intill så nära ni kan. Han kanske är i dig nu. Älskar du honom då?
Jag tänker på dig, trots allt. Som jag sa var du den andra personen i mitt liv jag sagt det till. Och du den enda jag verkligen menande det till. Vad gör du i natt? Jag är sömnlös. Håller ni om varann? Ekar orden än? Jag älskar dig, som jag sa. Eker orden i dig än?
Kan du förstå någonting? Jag föstår ingenting. Kan ni ha det bra? Jag hatar honom. Jag vill se dig gråta. Och barnen vi pratade om. Älskling, jag vill ha en ny värld. Jag hade hittat människan i mitt liv, den perfekta från topp till tå. Kan ingen Gud förstå. Nu är det dom två. Och det är fel.
Jag undrar så. Vad du tänker på och vem just nu. En framtid utan svar, fylld med frågor ingen vill ha. Minnen rullar förbi. Sömnlös. Din kropp. Dina händer. Din doft. Dina kläder. Dina saker på hög hos mig. Hur vi ljög. Och dina ögon, dina läppar, ditt leende.
Jag är nog en dramatiker.
Förstorar.
En dag blir det bra, en dag
kanske allt är ok
kanske tom vi två
kanske jag inte ens kommer vilja en dag
Jag hoppas ni har det skit på er semester.
fuck it...