Limp o sellish Nu har vi fixat o skrivit mer på den gammla texten kommentera!tyngst på gatan tyngst i staden reppar borttby från dag ett till graven så backa undan för jag är lätt bäst backa backa undan annars blir det fläsk läpp lägger de tight o på min kalla nivå jag lägger ett bananskal som du halkar på Sellish 164 där har ni namnet på min förort det är där jag sett massa skit o fucking bot grabbarna är med när vi taggar till centrum jag är så tung att det behövs chok med svängrum smutsig skit du vet direkt från gatan lägger smutsigare radern än fucking satan Limp inget är så jävla bra som linus rader jag är så fucking iskall att det blir minusgrader jag k-kommer in o ni går sönder och samman o jag erkänner att vi är bönder men våldsamma ingen stoppar min feta dubbelrim skiten sitter på beatet som superlim Sellish akalla betong vart jag än tittar din fitta jag kan kicka så hela skiten blixtrar på gatan ser dom mig som en vit bandit respekt i kista ingen jävla skit jag är kista tuggare tungare hungrigare än dig ref vi spottar det vi har i munnen vi sp-sp-spottar det vi du har i munnen vi spottar det vi har i käften vi sp-sp-spottar det vi har i käftenLimp limp hah ja det stavas som du tror om du vill nåt du vet vad jag bor jajajaja lägger det assfett som friterat jag vet om dina brister o håller dej uppdaterad jag är som peterpolis när jag levererar o ja typ lägger bomb som explodera Sellish Du blir avundsjuk och grön som gräs För du vet att jag är skön som knatch Alla ropar på mig när det blir bråk Om du bestiger mitt revir blir det slagsmål Jag är over your head som basket mål Du är lika populär som ett flak med kålLimp ser ju jävligt löjlitt ut med ditt skit driv bra bättre limp jag är possetiv superlativ Jag flyter fram som en segelbåt hade ja vart din spegelbild hade du vart spegelkåt För jag är bättre än dig det är NE fakta För våra likneser är helt exakta
jag k-kommer in o ni går sönder och sammano jag erkänner att vi är bönder men våldsamma
ingen stoppar min feta dubbelrimskiten sitter på beatet som superlim