Mvh/SBM - Är bäst i allt med självdistans
Är back on track som pennan var mikrofon Och jag svär, inget kan förbättra mitt rimförråd Och har jobbat idag så jag meckar mitt blaze För ni vet, borta är bra och hemma är bäst Kan du beckna en släng, till nästa efterfest För grabben du vet att jag reppar SBM Dem som battlar oss kommer gråta i ett år Vi går inte av för hackor, vi är hårdare än så! Och jag är fortfarande bäst på sajten Så dags att lära dig pennan grabben..Men Som att lära somalier om gastronomi Lite som att min kuk hade klaustrofobi Vi tar en shotgun, sen skjuter vi pannor Och tar en shotgun och då skjuter vi pannor Lite Fucked Up knarkslang, Pang-Pang till straffsats.. Fastsatt på anstalt, sen packar vi tarmplack För när det kommer till knulla är vi allätare Och fyller alla hålen som en tandläkare.... med vassa föremål, och App vill va välhängd Jag gav han en snara, så stackaren kvävdes Vi gör utryck för intryck så jävla ursnyggt Han får sin näsa intryckt och hjärta utryckt Vi gör motaktion, för för whoa, har jag förlorat tron Så vi har mycket att stå i, som förstora skor Greja snabba skor, men inte för att springa i Man kan säga rus...ähh, fixa weed för lidl-pris Och Fuck OS! vi skulle kamma hem varje gren Så som vi tjänar kronor så går det aldrig fel
Om du känner några bars, så släng en kommentar!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|