Ch1mera - håller i hatten som cykelhjälmar du vill prata med händernaså jag klipper av dina fingerspetsaroch matar dig med resternahåller i hatten som cykelhjälmarsliter ut ditt nervsystemendast för att gå dig på nervernalivet är en kamp mot klockan..TICK-TACKoch du går under som kvicksandjag yttrar min frihet i yttrandefrihetfrittland och jag har nyckeln till frihetvänd aldrig ryggen mot knivendärför går du baklänges...du är dum i huvet, totalt hjärnsläppdu har ingen skyddsängel i ryggsäckendin stake är minimal, tack vare ryssfemmordu håller låg profil som spanande dvärgarmed någon hack i häl som jagade älgarhar du vaknat på fel sida sängen, vänd på dig,lägg kudden över huvudet eller häng dig i täcketdu kan få nicka ett nackskott, för det räcker med att du faktist inte sagt nåtttappar dig på blod och säljer det till en blodbankFunderar på att sova nu, såååå god nattTjo allihop, längesen ;] Ni får väll tycka vad ni vill, dock är det en kvällssession så det blev som det blev. Rätt flummig.