Ch1mera - håller i hatten som cykelhjälmar
du vill prata med händerna så jag klipper av dina fingerspetsar och matar dig med resterna håller i hatten som cykelhjälmar sliter ut ditt nervsystem endast för att gå dig på nerverna livet är en kamp mot klockan..TICK-TACK och du går under som kvicksand jag yttrar min frihet i yttrandefrihet frittland och jag har nyckeln till frihet vänd aldrig ryggen mot kniven därför går du baklänges... du är dum i huvet, totalt hjärnsläpp du har ingen skyddsängel i ryggsäcken din stake är minimal, tack vare ryssfemmor du håller låg profil som spanande dvärgar med någon hack i häl som jagade älgar har du vaknat på fel sida sängen, vänd på dig, lägg kudden över huvudet eller häng dig i täcket du kan få nicka ett nackskott, för det räcker med att du faktist inte sagt nått tappar dig på blod och säljer det till en blodbank Funderar på att sova nu, såååå god natt
Tjo allihop, längesen ;] Ni får väll tycka vad ni vill, dock är det en kvällssession så det blev som det blev. Rätt flummig.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
|